Saturday 13 October 2012

PSY - GANGNAM STYLE (강남스타일) M/V

Ermmmm... Aku rasa dah hampir seminggu newspaper yang aku baca akan ada story tentang mamat Korea nie ... PSY..... Apa yang menarik sangat dia nie sehingga demand untuk persembahan Gangnam Style di Malaysia berharga 2.3 juta? Sampai lagu raya pun di Gangnam Style kan, banduan penjara pun berGangnam Style pengganti kepada senaman pagi... GANGNAM STYLEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!.... 

Aku pun search di YouTube clip video PSY, dan aku terkejut beroookkk... Perghhhhhhhhhhh... punya lah ramai yang view.. masa aku view, aku orang yang ke- 452 523 067... nampak sangat aku nie ketinggalan jaman hokey.. Detail clip video PSY- Gangnam Style masa aku view:

Viewer: 452 523 067
Like: 3 976 372 
Dislike: 190 740
Comments: 2 051 089

Bila aku tgk fact di atas nie, baru hati aku terdetik... That's why he's so demanding.... Tapi daripada kerajaan membelanjakan 2.3 juta untuk 1 lagu dan tarian kuda tu, lebih baik ia di laburkan kepada aktiviti yang lebih berfaedah macam bagi elaun sara diri pada penggangur ker... aci x? hahahhahahhaaa.... Acah jer.. Tambahkan elaun untuk para sukarelawan pada hari belia tersebut, dan gunakan khidmat artis2 tempatan jer.. Mereka pun x kurang hebatnya... Support industri seni tempatan!!!!



Layan Gangnam Style.. Aik.. tadi suh support local artis?? apa dah jadi???.... hehheheheee... Peaceeeeee!!!

No comments:

Post a Comment